Novi Renault MASTER

Motori

Otkrijte naša rješenja za bolje prianjanje na podlogu

Osećajte se opušteno na svim vrstama terena uz novi Renault MASTER.
Motori
Bolje performanse, bolja efikasnost!
Paleta potpuno novih MASTER motora je potpuno obnovljena. Nudi više snage i obrtnog momenta (do 400 Nm i 1800 KS), da bi se obezbedilo dinamičnije ubrzanje i efikasnije korišćenje snage. Uživanje u vožnji i sigurnost su zagarantovani, čak i sa punim opterećenjem! 

Pobjednik je u svakom pogledu: njegovu povjećanu snagu i obrtni moment prati efikasnija potrošnja goriva sa mogućnošću dostizanja približno 1 L/100 km (NEDC korelacija*). 

Potpuno novi MASTER je dostupan i u EuroVId verziji za vozila sa prednjim pogonom, složene prerade, velike terete i količine itd.
AdBlue®
SRC** tehnologija pretvara zagađujuću emisiju izduvnih gasova iz dizel motora i azotnih oksida (NOk) u bezopasne gasove. Adblue® tehnologija omogućava našim dCi motorima da budu u skladu sa novim standardima, koji su još strožiji i zahtevniji, a pri tome nema uticaj na performanse ili potrošnju vozila,  AdBlue® ima poseban lako dostupan rezervoar od 28L i ne smije da se miješa sa gorivom. 

AdBlue® je dostupan u većini servisa i stanica. Vaše vozilo vas unaprijed upozorava kada je vrijeme za punjenje AdBlue® rezervoara***.
*Od septembra 2018. sva nova vozila su sertifikovana po VLTP protokolu. Da bi se olakšao prijelazni period, potrošnja goriva i nivoi emisija koji su sertifikovani korišćenjem VLTP protokola se konvertuju u raniji NEDC protokol (NEDC korelacija) za period koji varira od zemlje do zemlje. 

***SCR za selektivnu katalitičku redukciju. 

***Potrošnja AdBlue® zavisi od uslova korišćenja vozila, opreme i stila vožnje.
Prijenos
Svako rješenje za vuču ima svoje prednosti. U verziji sa pogonom na prednje točkove, potpuno novi Renault MASTER je najpogodniji za veći korisni kapacitet i drumski transport. U verziji sa pogonom na zadnje točkove može da izdrži veća opterećenja i prilagođava se svim vrstama terena.
Renault MASTER sa pogonom na prednje točkove

Sa veoma niskim pragom za utovar, potpuno novi MASTER sa pogonom na prednje točkove je najpogodniji za veći korisni kapacitet i drumski transport. Njegove prednosti: 
  • Lak utovar zahvaljujući jednom od najnižih pragova za utovar u segmentu. 
  • Veća zapremina tereta zahvaljujući povjećanoj upotrebnoj visini i veoma niskom pragu za utovar. 
  • Bruto težina vozila (GVV) do 3,5 t (dozvola B). 
  • Bolje iskustvo u vožnji. 
  • Manja potrošnja goriva kako na putu tako i na velikim udaljenostima.
  • Još 3 kompaktnije dužine: L1, L2, L3 i korisna zapremina do 14,8 m³.
Renault MASTER sa pogonom na zadnje točkove
Sa većim kapacitetima za utovar, vuču i terensku vožnju, novi MASTER sa pogonom na zadnje točkove je vaš najbolji saradnik za transport teških tereta na mekom terenu. Njegove prednosti u pogledu opterećenja: 
  • Veće maksimalno opterećenje zadnje osovine.
  • Kompatibilnije dopunske adaptacije.
  • Dostupnost u L3 i L4: korisne dužine veće od 4 m i zapremina do 17 m³.
  • Kapacitet vuče za do dodatnih 500 kg.
  • Bruto težina vozila (GVW) od 3,5 t do 4,5 t.

Njegove prednosti u pogledu vuče i prianjanja na podlogu: 
  • Bolja vuča sa teškim teretom, uzbrdo i na mekom terenu da bi se smanjio rizik od zaglavljivanja.
  • Bolja mogućnost savladavanja prepreka.
  • Opciona blokada diferencijala.
  • Opcija duplih točkova za bolje prianjanje i opterećenje zadnje osovine.
Prianjanje na podlogu
MASTER extended grip
Extended Grip (standardno)
Ovaj sistem protiv klizanja pruža optimalno prianjanje na podlogu i dostupan je u osnovnoj opremi svih MASTER vozila!
MASTER Poboljšano prianjanje na podlogu
Poboljšano prianjanje na podlogu (opcija)
Ova poboljšana tehnologija prianjanja na podlogu pomaže vozilu da održi ili povrati vuču kada pogonski točak počne da se okreće u mjestu (gubitak prianjanja).Ova tehnologija je alternativa sistemu pogona na sva četiri točka (kada nema potrebe za terenskom vožnjom), i ona kombinuje diferencijal sa ograničenim proklizavanjem sa povišenim razmakom od tla da bi bila operativna čak i na veoma neravnom terenu. 

Dostupno na Renault MASTER kombiju sa pogonom na prednje točkove.
MASTER 4x4
Renault MASTER 4x4 (opcija)
Renault MASTER 4x4 osigurava da možete da vozite po bilo kom terenu u svim vremenskim uslovima. Zahvaljujući pogonu na četiri pogonska točka, povjećanom razmaku od tla i sistemu blokade diferencijala, klizave podloge, teški putevi i strme mokre padine više vam neće biti problem u radu. 

Ova opcija je dostupna na Renault MASTER vozilima sa pogonom na zadnje točkove, kombiju ili šasiji (jednostruka kabina ili dupla kabina).
Renault MASTER differential lock
Blokada diferencijala (opcija)
Izbjegnite probleme sa klizavim podlogama. Dostupan u verzijama novog vozila MASTER sa pogonom na zadnje točkove, sistem blokade diferencijala poboljšava vuču i otpornost na proklizavanje. Ispod 30 km/h, automatski se aktivira ako točak počne da proklizava. To je naročito korisno za izlazak iz nezgodnih situacija pri malim brzinama na blatnjavom terenu! 

Dostupno u zavisnosti od verzije i opcija.
Renault MASTER pomoć pri kretanju na uzbrdici
Pomoć pri kretanju na uzbrdici (standardo)
Zaboravite na teško pokretanje vozila pod punim opterećenjem! Zahvaljujući pomoći pri kretanju na uzbrdici, pritisak na kočnice se održava nekoliko sekundi kako bi vam dao vrijeme za lak polazak.